Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine “Sport-point.si“ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1.
S spletno trgovino “Sport-point.si“ (v nadaljevanju »trgovina« in “Sport-point“) upravlja podjetje Fama trend d.o.o., Borovška cesta 93a, 4280 Kranjska Gora, matična številka: 5386195000, davčna številka: SI58833951, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali “Sport-point.si“).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Sport-point, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Sport-point in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Fama trend d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Sport-point prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Sport-point, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Sport-point pa postane član Sport-point. Tako gost kot član Sport-point (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Sport-point.
Obiskovalec lahko registracijo za člana Sport-point ali enkratni vpis gost Sport-point opravi prek spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član Sport-point pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Sport-point nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na trgovina@sport-point.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.


Dostopnost informacij

Sport-point se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Fama trend d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka), 
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti izdelkov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, pri čemer  je razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10.  pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  11.  pogodbo hranimo v našem arhivu, za morebiten njen vpogled se obrnite na naše kontakte (telefon ali elektronska pošta).

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu blaga v trgovini Sport-point, Borovška cesta 74, 4280 Kranjska Gora.
  • Plačilo s kartico ob osebnem prevzemu blaga v trgovini Sport-point, Borovška cesta 74, 4280 Kranjska Gora.
  • Plačilo po predračunu (nakazilo na TRR). Rok plačila je 3 dni. Po tem roku se naročilo prekliče.
  • Plačilo s kartico (Eurocard/ Mastercard, Visa, Maestro, Activa, Diners). 
  • Plačilo z gotovino po povzetju blaga. 


CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletni trgovini Sport-point pogosto ažurira in spreminja. Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili kar se da ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo spletnega naročila se kupec zavezuje k plačilu.
Cena v spletni trgovini Sport-point je prikazana kot Spletna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Sport-point (to je za uporabnike, ki Sport-point zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik Sport-point postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Sport-point ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Sport-point. Na prevzemnem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup po Redni ceni.
Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani Sport-point ali gosti Sport-point in želijo kljub temu opraviti nakup na enem od prevzemnih mest / poslovalnic Fama trend d.o.o. Redne cene označujejo cene, ki veljajo v trgovini Sport-point.

NAROČILA - KORAKI NAKUPA

1. Naročilo sprejeto: 
Kupec izbere željen izdelek in s klikom na ikono povezave KUPI doda izbrani izdelek v nakupovalno košarico. Postopek naročila izbranega blaga poteka v 5. korakih. S klikom na ikono nakupovalnega vozička kupec dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazcu kupec nadaljuje z drugim korakom t.j. izbiranjem Načina plačila kjer se lahko odloči med plačilom po povzetju ali s kreditno kartico, tretjim korakom z izbiro Načina dostave, kjer lahko vpiše drug naslov za dostavo, v kolikor se le-ta razlikuje od naslova plačnika, četrtim korakom s Pregledom naročila kjer kupec vidi celotno naročilo z vsemi izbranimi artikli, cenami, popusti in morebitnimi stroški dostave, kjer se lahko še vedno odloči in ne izvede nakupa in zadnjim petim korakom Potrditvijo naročila, ko kupec odda naročilo. Pri vsakem od korakov ima kupec možnost vrnitve korak nazaj. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku) na zaslon in s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov trgovina@sport-point.si ali telefonu +386 4 5884 892, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst hkrati pa prejmete kopijo vašega naročila po elektronski pošti. Če tega teksta ne vidite in hkrati na zaslonu ni izpisane številke vašega naročila, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali pa nas kontaktirate za pomoč.

2. Naročilo potrjeno: 
če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. S potrditvijo spletnega naročila se stranka zavezuje k plačilu zneska, prejetega v priponki - spletno naročilo.

3. Blago odpremljeno: 
ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o možnosti in načinu vračila blaga, ter kontaktnim podatkom za primer zamude pri dostavi ali za primer pritožbe.


PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO/MENJAVA BLAGA

1. Kupec lahko naročeno blago iz kateregakoli razloga vrne v roku 14 dni od prejema

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: trgovina@sport-point.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Obstaja tudi možnost, da izdelke z originalnim računom zamenjate v naši trgovini na naslovu Borovška cesta 74, 4280 Kranjska Gora. Blago vam bomo zamenjali brez doplačila z artikli enake vrednosti. Če se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bomo v račun vzeli vaše artikle po računu, razliko pa boste doplačali.

FAMA TREND d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti vračilo blaga v naslednjih primerih:
-če ni priloženega računa
-če blago ni vrnjeno v originalni nepoškodovani embalaži
-če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
-če je uporabnik artikel neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe
-v primeru nakupa naprav (GPS, športne ure, števci...), katerim je priložena baterija, le-ta ne sme biti vstavljena, izdelek pa ne aktiviran.
 

Kupnino za vrnjeno blago (vrednost kupljenega blaga) bo ponudnik kupcu vrnil na transakcijski račun takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa. 
Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. Za vračilo blaga izpolnite obrazec TUKAJ.


2. Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

3. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka kakorkoli poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže morebitne znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije, DPD, GLS). Pomagali bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da sta pošiljka ali blago v njej poškodovana oziroma da vsebina ni popolna, morate v najkrajšem možnem času sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije, DHL, GLS). Poškodovano blago mora biti fotografirano, tako da bo jasno razviden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka kurirske službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Ob reklamaciji dostave nas prosimo obvestite na elektronski naslov trgovina@sport-point.si in z veseljem Vam bomo pomagali.

4. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine. Enake pravice pripadajo tudi kupcem, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike.
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

  • Ko vračate artikel v garancijo prodajalcu (Fama trend d.o.o.) morate priložiti pisno pojasnilo in kopijo računa ter ga predhodno obvestiti na 04/5884 892).
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Fama trend d.o.o, Borovška cesta 74, 4280 Kranjska Gora.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

V primeru dodatnih prašanj prosimo pokličite na 04/5884 892 ali nam pišete na trgovina@sport-point.si in z veseljem Vam bomo pomagali.
 
Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. Prenesete ga s klikom na ikono.

5. Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po predhodnem dogovoru s prodajalcem Vam nudimo tudi možnost, da preko naše pogodbene dostavne službe na stroške podjetja vrnete željen paket v našo poslovalnico. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Naslov za vračilo/menjavo blaga prodajalcu je Fama trend d.o.o, Borovška cesta 74, 4280 Kranjska Gora.
 Ob vračilu/menjavi blaga mora kupec izpolniti obrazec za vračilo/menjavo blaga in ga posredovati ponudniku. V primeru reklamacije vas prosimo, da izpolnete obrazec TUKAJ.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Skladno z zakonskimi normativi Fama trend d.o.o., Kranjska Gora ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb, ki je na voljo na spletnih straneh je enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 
VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če je kupec pravna oseba, zanjo ne veljajo odločbe ZVPot. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev. 
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 04 5884 892 ali nam pišete na trgovina@sport-point.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
 

 
NAVEDBA NEOBSTOJA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Peti odstavek 43.č člena ZVPot določa:
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka (to je pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ) tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.
 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • iz njih bo jasno razviden pošiljatelj,
  • označene različne akcije, promocije in druge tržne tehnike (prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih)
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • ponudnik bo izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

 
ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe dosledno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
  
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!